Аннотация
В статье рассмотрены вопросы повышения квалификации сотрудников государственных органов, работающих с обращениями физических
и юридических лиц, по результатам исследования даны предложения по устранению выявленных проблем.
Библиографические ссылки
1. https://pm.gov.uz/uz/#/appeal_app_root
3. http://minjust.uz/uz/treatment/questions/
4. Ўзбекистон Республикасининг “Жисмоний ва юридик шахсларнинг мурожаатлари тўғрисида”ги Қонуни. ЎРҚ-445-сон 11.09.2017 // https://lex.uz/docs/ 3336169
5. Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамасининг “Давлат органларида, давлат муассасаларида ва давлат иштирокидаги ташкилотларда жисмоний ва юридик шахсларнинг мурожаатлари билан ишлаш тартиби тўғрисидаги Намунавий низомни тасдиқлаш ҳақида”ги 341-сон қарори // https://lex.uz/docs/3730228