PDF

Kalit so‘zlar

Turizm, pandemiya, COVID-19, virtual turizm, virtual reallik, virtual korxona.

Abstrakt

Maqolada virtual turizm, uning pandemiya davomida rivojlanish tendensiyasi va mazkur turizm turining huquqiy jihatlari tahlil qilingan. Bunda muallif “virtual reallik”, “virtual turizm” tushunchalarini tahlil qilgan, bu bo‘yicha o‘z fikr-mulohazalarini bildirgan. Yangi tadbirkorlik subyektlari sifatida rivojlanib kelayotgan hamda virtual turizm xizmatlarini ko‘rsatayotgan “virtual korxonalar” tushunchasi va faoliyatiga to‘xtalib o‘tgan. Virtual turizm va virtual korxonalar bilan bog‘liq ijtimoiy munosabatlarni huquqiy tartibga solish uchun qanday huquqiy asoslar mavjud, qaysilarini qabul qilish zarurati mavjudligi alohida tahlil qilingan. Mazkur holat yuzasidan tegishli takliflar bildirib o‘tilgan.

PDF

Библиографические ссылки

1. Chuqur inqiroz yoqasidagi turizm: uni qutqarishning chorasi bormi? - Behruz Hamzayev bilan suhbat. https://kun.uz/uz/34584281?utm_source=uznet.press&utm_campaign=topic

2. Aziz Abduhakimov: O‘zbekistonda “onlayn turizm” va “masofaviy sport” rivojlantiriladi. https://daryo.uz/2020/04/11/aziz-abduhakimov-ozbekistonda-onlayn-turizm-va-masofaviy-sport-rivojlantiriladi/

3. Балиқчи туманидаги "Уч булоқ" зиёратгохи в Андижане, Узбекистан: виртуальный тур, 3D фото, панорамные снимки, интерактивная версия – https://uzbekistan360.uz/ru/location/14epj

4. Дарья Гордеева. Виртуальный туризм: технологии во время пандемии (fcti.by)

5. Андрей Казанцев. Виртуальные путешествия и сложные прогнозы: как цифровые сервисы меняют туристический рынок | Rusbase (rb.ru)

6. Землянухин А.Н. Некоторые характеристики применения информационных технологий в туристическом бизнесе // Моделирование, оптимизация и информационные технологии. – 2014. – № 1. Стр. 123

7. Латыпов И.А. О некоторых философских аспектах формирования субкультуры виртуального туризма: его новая история или только «story»? // Современные проблемы науки и образования. – 2014. – № 2. Стр. 102

8. Шамликашвили, В.А. Виртуальный туризм как новый вид туризма. Креативная экономика, 2014, № 10(94), стр. 132

9. Байков, Е.А. Инновационные аспекты развития куль турно-познавательного туризма в современных условиях. Петербургский Экономический журнал, № 2, 2014. Стр. 60.

10. Лихолетов, В. В., Лисиенкова, Л. Н., Баранова Е.В. Виртуальный тур – как инструмент маркетинга в туризме / В. В. Лихолетов, Л. Н. Лисенкова, Е. В. Баранова // Экономика и менеджмент инновационных технологий. – 2016 – № 1 [Электронный ресурс]

11. Лысак, О. Г. VR и AR – технологии в сфере туризма и сервиса. Интеграция туризма в экономическую систему региона: перспективы и барьеры / материалы II Международной научно-практической конференции, (24 – 25 апреля 2020 года, г. Орѐл). – Орѐл: ОГУ имени И. С. Тургенева, 2020. Cтр. 272

12. Юрасов А.В. Электронная коммерция: Учебное пособие. – М.: Дело, 2003. – 480 с.

13. Шайтура C.В., Муминова С.Р., Кожаев Ю.П., Винтова Т.А. Виртуальные предприятия в туризме. СЕРВИС plus, 2019, том 13, №1, Стр. 22

14. Дик В.В., Шайтура С.В., Уринцов А.И. Опыт международного сотрудничества в области стандартизации и сертификации учебного контента // Славянский форум. - 2015.- № 2 (8). - с. 60-67.

15. Арипов А.Н. ва бошқалар. Давлат бошқарувида ахборот-коммуникация технологиялари. Умумий тушунчалар. Жаҳон тажрибаси. Ўзбекистонда жорий этиш истиқболлари. Тошкент – 2005. 103-бет.

16. Онлайн-путешествия стали хитом сезона пандемии. https://www.vedomosti.ru/technology/articles/2020/12/10/850527-onlain-puteshestviya

17. Отчёт UNWTO: международный туризм в 2021 году (ostrovok.ru)